torsdag 6 oktober 2011

Bultkommittén

Jag tänkte bara rapportera från bultkommitté-mötet som Kathinka och jag var på i förra veckan och säga att det var ett bra möte.

Jag har inte helt klart för mig vad min roll kommer att bli i den här kommittén, men jag är säker på att det kommer att utkristalliseras allt eftersom.

I torsdags var i alla fall jag och Kathinka på vårt första uppdrag. Det var ett lite diffust uppdrag och jag är inte helt säker på om vi verkligen slutförde uppdraget. Men det var nog i alla fall en bra början. Vi får helt enkelt se om det kommer några följdfrågor på den genomförda verksamheten, så att säga.

På söndag ska vi i alla fall åka med en erfaren bultare på uppdrag. Vi ska byta ut lite gammalt skrot mot nytt och fint samt borsta en del. Det kommer säkerligen att bli en lärorik dag, tror jag.

lånad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar